ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2014/2015
Data de inicio para novos alumnos : O día 1 de Marzo.Prazo e lugar de entrega: Do 1 ao 20 de Marzo no centro en horario de 09:30 a 14:30 h.
Documentación necesaria:
O impreso de solicitude (Anexo II) poderán recollerse no centro ou descargalos pinchando aquí.
Xunto co anexo II ( asinado polo pai , nai ou titores legais) , o alumnado de educación infantil novo no centro deberá entregar:
- 3 fotos de carnet.
- Fotocopia do DNI e Fotocopia do libro de familia do alumno/a e dos pais /nais ou titor/a legal.(Cotexada no centro).
- Fotocopia da tarxeta sanitaria.
- Fotocopia da cartilla de vacinas.
Información de interese:
Prazas vacantes:
Educación Infantil
|
|||
Nivel
|
Prazas Ofertadas
|
Reservas
|
Vacantes
|
4º,5º e 6º de Educación Infantil
(Aulas mixtas)
|
40
|
5º de E. Infantil : 5
6º de E. Infantil : 5
3 **
|
27
|
Educación Primaria
|
|||
Nivel
|
Prazas ofertadas
|
Reservas
|
Vacantes
|
1º,2º e 3º de Educación Primaria
( Aula mixta)
|
20
|
1º de E. Primaria: 11
2º de E. Primaria: 4
3º de E. Primaria: 3
3**
|
0
|
4º,5º e 6º de Educación Primaria
|
20
|
4º de E. Primaria: 3
5º de Primaria: 7
6º E. Primaria: 7
|
3
|
INFORMACIÓN DE INTERESE
- Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro que solicite praza en primeiro lugar .
- Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro
distinto deberá comunícalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
- Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
O prazo para formalizar a matrícula é dende o 20 ao 30 de xuño. Para elo teñen que entregar o documento de formalización da matricula (Anexo III) que tamén o poden descargar aquí
Ningún comentario:
Publicar un comentario